Логін
Пароль
 
Реєстрація
Забули пароль
Митці нашого часу
Митці минулого

Дитина і казка. Казка як джерело пізнання для дитини


У вітчизняній практиці тема казки є ще неораним полем, яке чекає засівання. І дуже важливо щоб все таки знайшлися ті, які це зроблять не стільки заради якоїсь винагороди чи слави, а задля дітей для яких і створюється кожна казка. Це їхній світ, який ми зобов’язані аналізувати та корегувати.
 

Діти вулиці. Про статус сучасної української дитячої літератури


В порівнянні з минулими десятиліттями репертуар та тиражі української літератури для дітей значно звузились (крім фольклору). Це, звичайно, негативно відображається на задоволенні читацьких запитів. Покоління, що підростає, повинно мати своїх героїв, казкових, мультиплікаційних. Тих у яких воно може вчитися, яких матиме за приклад поведінки, принципів життя.
 

Коли «Попелюшка» стане принцесою? Або проблеми українського казкарства


„Попелюшкою” називають дитячу літературу через її сприйняття переважною більшістю людей, що відносяться до літератури, як щось другорядне, прикладне, несерйозне. Хоч це література, яка бере активну участь у вихованні наших дітей.
 

Серйозно про дитяче, або крок за кроком


Фестивальні дні у рамках міжнародного симпозіуму «Література. Діти. Час»
1-5 червня 2010 року у Львові
проведеного Центром дослідження літератури для дітей та юнацтва
 

Фестиваль вертепів – 2011. Львів, 8 січня


Молодіжне об’єднання ГРАНІТ, Центр дослідження літератури для дітей та юнацтва представляють Фестиваль вертепів – 2011
 

Що несе у собі українська народна казка, або чого вчить народний фольклор?


Українські народні казки - популярний фольклорний жанр (фольклор -"народна мудрість"). Отже – мудрість! Це оповіді наших далеких предків, які відчували себе і все що їх оточує частиною природи. А природа у нашого краю багата, різнобарвна, пишна. Усе це багатство відбилося в оповідях – казках. Відобразився у казці і побут, звичаї, традиції, вірування народу.
 

Пошук на сайті

Що маємо