Логін
Пароль
 
Реєстрація
Забули пароль
Митці нашого часу
Митці минулого
Що нового?
Місце
Тема
22-06-2012       Саландяк Я Анонім       Анонім Я Саландяк - сАм видав - Малий мотлох 4

              НОВА ЛОГІКА КОЛЬОРОВИХ КОМПОЗИЦІЙ

   

Варто  зазначити, що йдеться  не так про  логіку  барви матерії, властивостей зору, гри світлотіні..., як про логіку  чуттєвих асоціацій і варіантів свідомих образів та загального руху свідомості до ситуації абсурду,  переданої через логіку барви (колір як ідея)…

       В цьому уривку  автором  уся логіка свідомо зводиться до ідеї світло-кольору. Світло кольором не є: воно виявляє кольорові властивості (барви) матерії – білу та  чорну теж... Звідси випливає оптимізм – усе Є! (і не тільки ідеєю). Залишається єдиний момент – чорні діри космосу, але назва „чорні“ чисто умовна , бо вони (діри) пожирають простір та матерію (як білу, так і чорну…). Але світло?.. „Біла“  діра космосу (сонце) випромінює матерію-простір (і не лише білу...). Звідси  і  логічний висновок – біла  та  чорна  барви, а не лише світло-темрява.

        Підсумуємо:  ідея  білого-чорного ( як  присутність-відсутність  світла)  прийнятна

 чисто умовно (біла, чорна діри). Світло (тільки воно одне) є завжди і всюди, ми стоїмо на ньому, його їмо, є ним самі, в якийсь момент  його не бачимо... Це не чорний колір (як ідея,) але і чорний (як барва)!  Якщо це усвідомимо, то бачитимемо світло завжди і всюди, мов віруюча людина Бога...

      Чи знаємо, як розставлено кольори? Червоний-синій-жовтий як  ідея... Подаємо їх, свідомо змішуючи, і маємо... цілий світ. А білий-чорний – світ-ло-темрява  як ідеальний варіант...  Матеріально  ж  маємо чорну та білу фарби. Вони  в  суміші  творять сірий колір. Він  то темніє, то  світліє,  аж зникає в чорному  або  білому. Якщо  всі  кольори змішати, то (практично) також буде сірий...

       Але ось тюбики фарби:„Марс черный”,„Белила цинковые”.А ось тюбики:„ Голубая „ФЦ””, „Краплак  красный темный”, „Кадмий желтый светлый (А)”. Стверджую  ідеологію кольору для теорії оптимізму (абсурду) : зверху посередині – золото (тепле  світло – „Кадмий  желтый  светлый”), він  же відтепер  і  бажане  загальне тло. Внизу  зліва – срібло (холодне світло – „Белила цинковые”),  справа – чорний („ні той ні інший” (нейтральний*) – „Марс черный”)  в оточенні сірого. Трохи  вище  маємо  чорні  ( „той  та  інший”    „Голубая „ФЦ””, „Краплак”). Ще  вище, чорні ( „той  та інший” в сріблі), виявлені світлом, – кольори холодного оптимізму...

      Та насправді  тих  тюбиків  значно  більше: „ Зеленая „ФЦ””,  „Кадмий оранжевый (А)“,  „Тиоиндиго  розовая УСВ“...  Візьмемо   для  прикладу „Кобальт фиолетовый темный (А)”.  Коли той колір червоний? Коли синій?  А  коли  насправді  фіолетовий (чистий)? Ось! Нарешті  жаданний момент істини (абсурду): за певних композиційних обставин він буде червоним, за інших обставин – синім! А також, за певних умов, – чистим фіалковим, або ж сірим (бо за логікою – змішування основних кольрів дає сірий)...

     Такою бачиться спрощена схема реальності відносин білого  кольору (холодного світла)  та  чорного кольору (нейтральної  байдужої  барви) і конкретних різноманітних кольорів (барв) у світі варіантному  та  інваріантному. А насправді ж реальність безконечно абсурдніша(оптимістичніша)...

 

      *Нейтральний – лат.neutralis,від neuter – ні той, ні інший.– Словник іншомовних слів

 
Всі мистецькі новини   Що нового?

Пошук на сайті

Що маємо